0 سبد خرید
مهتابی دیواری مدرن

هنگامی که صحبت از دکوراسیون داخلی و دکوراسیون مدرن به میان می‌آید، نحوه بکارگیری و انتخاب لوازم روشنایی اهمیت فراوانی پیدا می‌کند. به طور کلی، لوازم روشنایی جزء جدانشدنی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری به شمار می‌روند. مهتابی دیواری نیز مانند لوازم روشنایی دیگر تحت تأثیر تکنولوژی روز دنیا در مدل‌ها و سایزهای متنوع و با کاربری‌های مختلف تولید می‌شود. مهتابی دیواری مدرن که از پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی روشان الکتریک به شمار می‌روند دارای مزیت‌ها و امتیازات ویژه‌ای هستند که در این مطلب به آنها پرداخته می‌شود.

 

مهتابی دیواری مدرن

مزایای مهتابی دیواری مدرن

مزایای استفاده از مهتابی دیواری مدرن شامل موار زیر می شود که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • تولیدکنندگان معتبر: مهتابی دیواری مدرن توسط تولیدکنندگان معتبر ایرانی و خارجی تولید می‌شوند و با برندهای بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. هنگامی که محصولی توسط یک شرکت معتبر ساخته می‌شود، مصرف کننده می‌تواند از کارایی و طول عمر محصول اطمینان داشته باشد و با خیال آسوده این محصولات درجه یک را تهیه کند.
  • بی‌خطر: مهتابی دیواری مدرن، برخلاف مهتابی‌های سنتی که برای سلامت انسان خطرناک هستند و در صورت ترک خوردگی و شکستن محیط را آلوده می‌کنند، با توجه به اینکه از تکنولوژی دیگری برای ایجاد نور استفاده می کنند، امنیت بالایی دارند. برترین مهتابی‌های مدرن دیواری از ال ای دی ساخته می‌شوند.
  •  تنوع رنگ: مهتابی‌های سنتی دارای دو رنگ سفید و زرد بودند که به مرور زمان چشم را خسته می‌کرد و حتی باعث کاهش بینایی و ایجاد آسیب‌های غیرقابل بازگشتی به بینایی انسان می‌شود. اما مهتابی دیواری مدرن در رنگ‌های متفاوتی و متنوعی تولید می‌شود که علاوه بر اینکه به بینایی انسان آسیب وارد نمی‌کند، می‌تواند نیاز هر مصرف کننده‌ای را به رنگ‌های فانتزی برآورده کند.
  • کاهش مصرف انرژی: همانطور که پیش از این اشاره شد، مهتابی دیواری مدرن به وسیله ال ای دی نور ایجاد می‌کند. به طور کلی ال ای دی به دلیل عدم ایجاد گرما، از انرژی بسیار کمی برای تولید نور استفاده می‌کند و این موضوع باهث کاهش هزینه قبوض مکان‌هایی، نظیر آرایشگاه‌ها، بنگاه‌های ماشین و طلا فروشی‌ها، می‌شود که روشنایی در آنها حرف اول را می‌زند.

خرید مهتابی دیواری مدرن

 خرید مهتابی دیواری مدرن

با افزایش استفاده از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و تبلت‌ها و افزایش سرعت اینترنت در چند سال اخیر، رفتار خرید دچار تغییرات قابل توجهی شده است. پیش از این، مصرف کننده برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود به بازارهای بورس آن کالا و یا فروشگاه‌های محلی مراجعه می‌کرد، اما هم اکنون در حالی که داخل خانه نشسته است، تنها با چند کلید ساده محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه می‌کند. این موضوع باعث افزایش سایت‌های غیر متعبر در اینترنت شده است که اغلب اوقات با ایجاد تجربه‌های ناپسند باعث می‌شوند افراد اعتماد خود را به این از سبک خرید از دست بدهند و مجبور به خرید سنتی شوند. به همین دلیل لازم است پیش از اقدام به خرید هر محصولی، به ویژه مهتابی دیواری مدرن، با چند سرچ ساده در اینترنت با معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی عرضه کننده لوازم روشنایی آشنا شوید. یکی از فروشگاه‌های معتبر آنلاین به صورت تخصصی به عرضه مهتابی دیواری مدرن می‌پردازند روشان الکتریک است. مهتابی دیواری مدرن به دلیل مصرف پایین انرژی و طراحی‌های منحصر به فرد در ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع مهتابی که به طور گسترده به وسیله فناوری ال ای دی تولید می‌شود از محبوبیت ویژه‌ای در میان مصرف کنندگان برخوردار شده است. روشان الکتریک با تیمی از متخصصان فنی و بهره‌مندی از تجهیزات روز دنیا توانسته است برترین مهتابی‌های دیواری مدرن را در قالب یک فروشگاه اینترنتی معتبر، همراه با درگاه فروش امن و مجوزهای رسمی جمهوری اسلامی ایران، در کمترین زمان ممکن و با قیمت‌های مقرون به صرفه به دست مصرف کننده برساند. از دیگر محصولات روشنایی روشان الکتریک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل ال ای دی دیواری 40 وات تمام آلومینیوم هلیوس: این محصول بی‌نظیر که با برند هلیوس تولید می‌شود، علاوه بر مکان‌های عمومی، در ساختمان‌های مسکونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سایز متنوع و رنگ‌های آفتابی و مهتابی اشاره کرد.
  • چراغ سقفی ال ای دی مربعی 3 وات تمام آلومینیوم هلیوس: محصولی دیگر از برند هلیوس، با توان ۳ وات و در رنگ‌ها آفتابی و مهتابی در بازار عرضه می‌شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مصرف پایین انرژی و نوردهی مناسب اشاره کرد.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مهتابی دیواری مدرن و دیگر محصولات روشنایی، همین امروز می توانید با کارشناسان ما در روشان الکتریک تماس برقرار کنید و ضمن دریافت مشاوره رایگان خریدی مطمئن را تجربه کنید.

نوشتن دیدگاه