0 سبد خرید
شرکت های تولید لامپ ال ای دی در ایران

از لامپ ال ای دی می‌توان به عنوان آخرین پیشرفت در صنعت روشنایی یاد کرد. بهره‌وری از انرژی و افزایش طول عمر محصولات روشنایی که در لامپ ال ای دی مشاهده می‌شود، با کاهش هزینه و کاهش مصرف برق توانسته است محبوبیت فراوانی در سراسر جهان بدست آورد. در اوایل دهه 60 ، یک دانشمند جوان که در جنرال الکتریک کار می‌کرد اولین نسل ال ای دی‌ را بوجود آورد. در ابتدا شرکت‌ها از ال ای دی به عنوان چراغ نشانگر برای تابلوهای مدار استفاده می‌کردند که به دلیل طول عمر بالا و مصرف انرژی معروف شدند. بسیاری از شهرداری‌ها نیز از نسل دوم ال ای دی‌ها که در دهه‌های 80 و 90 موجود بودند به عنوان جایگزین لامپ‌های رشته‌ای سنتی در چراغانی خیابان استفاده می‌کردند. در حال حاضر ما با نسل سوم ال ای دی‌ها کار می‌کنیم. این نوع ال ای دی دوام بیشتر و عملکرد بهتری دارد و از نظر انرژی از هر منبع روشنایی دیگری کم مصرف‌تر است. در حال حاضر ال ای دی در بسیاری از تاسیسات صنعتی، تجاری و مسکونی کاربرد فراوانی دارد.

لیست شرکت های تولید کننده لامپ

در حال حاضر در حدود ۵۰ تولید کننده لامپ ال ای دی در ایران فعالیت می‌کنند. این شرکت ها هریک با توجه به نیاز مشتریان انواع لامپ ال ای دی را تولید و روانه بازار می کنند. یکی از رایج ترین سوالاتی که مشتریان همواره از ما می پرسند که برای خرید لامپ ال ای دی کدام یک از اغینه شرکت ها را انتخاب کنیم؟
پاسخ به این سوال کمی پیچیده است. تنوع شرکت های تولیدکننده لامپ ال ای دی گاهی مخاطبان را به شدت دچار سردرگمی می کند. بنابراین بهترین روش کمک گرفتن از متخصصان این حوزه و خرید از مراکزی است که انواع لامپ ال ای دی از برند های مختلف را در کنار هم گردآوری کرده اند. به این ترتیب شما می توانید با مقایسه محصولات و برندهای موجود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
فروشگاه اینترنتی روشان الکتریک نمایندگی برترین برندهای محصولات روشنایی در ایران است که بهترین های این حوزه را در کنار هم و در قالب یک وبسایت گردآوری کرده تا شما بتوانید در هرکجا که هستید، تنها با چند کلیک تصمیم بگیرید.
روشان الکتریک با فراهم کردن لیست شرکت های تولیدکننده لامپ های ال ای دی کار مقایسه و خرید را از همیشه برای شما ساده تر کرده است. ضمنا شما می توانید با کارشناسان روشان الکتریک تماس بگیرید و در خصوص برترین شرکت های تولیدکننده لامپ با آن ها مشورت کنید. متخصصان ما با توجه به نیاز و بودجه شما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهند.

لیست شرکت های تولید کننده لامپ 

بزرگترین تولید کننده لامپ در ایران

با توجه به حضور پررنگ و حرفه‌ای شرکت‌های تولید کننده محصولات روشنایی، از جمله لامپ ال ای دی، نمی‌توان به قطعیت بزرگترین تولید کننده لامپ را در ایران معرفی کرد. با این وجود، گروه متخصصان روشان الکتریک به عنوان نمایندگی لامپ ال ای دی با سابقه بسیار زیاد در صنعت محصولات روشنایی، بزرگ ترین تولیدکنندگان لامپ را که با معیارهای دقیق و تکنیکی دسته بندی شده اند، پیش روی شما قرار داده اند تا بتوانید لامپ ال ای دی مورد نیاز خود را از میان برترین های موجود در بازار انتخاب کنید. در نهایت آن چه یک شرکت تولید لامپ ال ای دی را به بزرگ ترین شرکت این حوزه تبدیل می کند، کیفیت محصولات، تنوع لامپ ها، ارائه جدیدترین لامپ های ال ای دی و خدمات پس از فروش ویژه است که مشتری را به خرید ترغیب کند.
با ما در روشان الکتریک تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم لامپ ال ای دی خود را از بزرگ ترین شرکت های موجود تهیه کنید و ازخرید خود لذت ببرید.

نوشتن دیدگاه