0 سبد خرید
نمایندگی لامپ ال ای دی

ال ای دی ها تکنولوژی جدیدی هستند که استفاده از آن ها در لامپ ها و سایر وسایل الکترونیکی، کاربردهای نورپردازی و روشنایی داشته و به دلیل این که ال ای دی ها از نظر اندازه کوچک هستند، فرصت های طراحی منحصر به فردی را برای سیستم های روشنایی دکوراسیون داخلی ساختمان ها و فضاهای خارجی شهرها ارائه می دهند.میزان درخشندگی و دوام لامپ های ال ای دی در کیفیت و زیبایی نورپردازی بسیار اهمیت دارد. از آن جا که این لامپ ها معمولاً با درجه کیفیت متفاوت تولید می شوند، انتخاب نمایندگی لامپ ال ای دی مناسب می تواند شما را در تهیه لامپ های ال ای دی با کیفیت کمک نماید. برخی از لامپ های ال ای دی وجود دارند که ممکن است از نظر ظاهری شبیه به لامپ های رشته ای و قدیمی باشند و مطابقت بیشتری با آن ها داشته باشند. برخی دیگر از لامپ های ال ای دی دارای LED های باکیفیت برای استفاده به عنوان منبع نوری دائمی هستند. در هر حال، ال ای دی ها از هر نوعی که باشند فرصت فوق العاده ای را برای نوآوری و خلاقیت در ایجاد نورپردازی ها ارائه می دهند و کاربردهای وسیع تری را نسبت به فن آوری های سنتی و قدیمی روشنایی ارائه می دهند. شما به راحتی می توانید با مراجعه به شرکت های نمایندگی فروش لامپ led انواع مختلف این لامپ ها از جمله انواع مهتابی ال ای دی دیواری، لامپ های حبابی، استوانه ای، فیلامنتی، شمعی، هالوژنی، خطی و ... را مشاهده کرده و از بین چندین نوع لامپ ال ای دی، لامپ های مورد نیاز خود را برای به وجود آوردن محیطی مطابق با سلیقه و روحیه خود تهیه نمایید.علاوه بر ایجاد نورپردازی با کیفیت و رنگارنگ با لامپ های ال ای دی، نکات مثبت دیگری در استفاده از این لامپ ها وجود دارد که می تواند مورد توجه قرار بگیرد؛ از جمله اینکه، این لامپ از دسته لامپ های کم مصرف هستند و طول عمر 25000 ساعت دارند. از طرفی از هیچ ماده و گاز سمی مانند جیوه و سرب در این لامپ ها استفاده نشده است که این امر به کاهش گازهای گلخانه ای کمک بسیاری می کند.

نمایندگی لامپ led

روشان الکتریک، نمایندگی لامپ ال ای دی

شرکت روشان الکتریک به عنوان نمایندگی لامپ ال ای دی، به کار خود افتخار می کند و مایل است برای ارائه بهترین تجربه به مشتریان، تمام تلاش خود را انجام دهد. روشان الکتریک در زمینه تولید انواع لامپ های ال ای دی روشنایی برای خانه، دفاتر کار، ادارات و سایر مکان ها تخصص دارد. توانایی این شرکت در طراحی، ساخت و توزیع لامپ های ال ای دی با کیفیت در طول 8 سال سابقه خود به خوبی ثابت شده است. روشان الکتریک به صورت تمام وقت، در حال تست و آزمایش لامپ های ال ای دی تولیدی خود است تا کاستی های این لامپ ها را برطرف کرده و با نوآوری لامپ های جدید را به محصولات روشنایی خود اضافه نماید.
نمایندگی لامپ ال ای دی روشان الکتریک، در ابتدا فعالیت خود را در شهر بزرگ اصفهان شروع کرد و ارائه محصولات این شرکت محدود به شهروندان اصفهانی می شد اما با افزایش تقاضا و درخواست های مردم برای داشتن لامپ های ال ای دی با کیفیت، روشان الکتریک را بر آن داشت تا در استان ها و شهرهای دیگر نیز نمایندگانی اختیار کند و از این طریق بتواند محصولات با کیفیت بالا را برای نورپردازی های داخلی و خارجی یا فضاهای باز به مشتریان در اکثر شهرهای کشور ارائه دهد. این عملکرد روشان الکتریک سبب شد تا نام آن نه تنها در بازارهای شهر اصفهان بلکه در سطح خارج شهری نیز شناخته شده شود. نمایندگی فروش لامپ led روشان الکتریک، مجموعه وسیعی از محصولات روشنایی LED از جمله انواع لامپ مهتابی ال ای دی جدید برای مصارف داخلی و خارجی را در اختیار دارند. این لامپ ها در ساختمان های تجاری و مسکونی، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. برای مشاهده انواع لامپ های ال ای دی و جزئیات بیشتر در رابطه با این لامپ ها می توانید به سایت روشان الکتریک مراجعه نمایید. این سایت دقیقاً همان جایی است که می توانید انواع محبوب لامپ های ال ای دی و موارد دیگر را نیز در آن پیدا کنید. همچنین امکان خریداری مستقیم تمام محصولات روشنایی این شرکت از طریق سایت مذکور برای مشتریان وجود دارد.

روشان الکتریک، نمایندگی لامپ ال ای دی  

نمایندگی لامپ ال ای دی در سایر شهرهای ایران

شرکت روشان الکتریک، با عنوان کارخانه تولید کننده لامپ ال ای دی، به طور مداوم در حال گسترش شعب نمایندگی در شهرهای دیگر است تا بتواند لامپ های تولیدی با کیفیت خود را در سراسر شهرها به مشتریان عرضه کند. این شرکت با ریشه های عمیق خود در صنعت لامپ و روشنایی، شعب نمایندگی خود را توسعه داده تا طیف گسترده ای از لوازم الکتریکی و محصولات LED را که امروزه تولید می کند در اکثر شهرها ارائه دهد. اکنون روشان الکتریک آماده ارائه خدمات عالی به شهروندان توسط 5 نماینده خود در استان ها و شهرهای مختلف از جمله آذربایجان شرقی، همدان، خوزستان، خراسان رضوی و گیلان بوده و در تلاش است سیستم های روشنایی بیشتر برای همه پروژه های مشتریان و طراحان دکوراسیون داخلی و شهری را ارائه دهد. لامپ های ال ای دی روشان الکتریک منحصراً از طریق نمایندگی های مورد اعتماد این شرکت در دسترس هستند و طیف وسیعی از نیازها از چراغ های LED تا چراغ های مهتابی و دانلایت را پوشش می دهند. 
کارخانه تولیدی لامپ روشان الکتریک دارای فرآیندهای آزمایش و کنترل کیفیت برای لامپ های ال ای دی خود است تا از این طریق توانسته باشد سهم خود در تکامل صنعت روشنایی را به درستی ایفا کند. ضرورت انجام این تست های آزمایشی از این جهت است که می تواند سبب آسودگی خاطر هر چه بیشتر مشتریان در هنگام تهیه این لامپ ها شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر نمایندگی فروش لامپ led روشان الکتریک و همچینین خرید ستقیم لامپ از کارخانه می توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و لیست سایر نمایندگان که زیرمجموعه شرکت تولیدی لامپ روشان الکتریک هستند، به همراه نشانی و شماره تماس آن ها را بررسی نمایید و نزدیک ترین نمایندگی به محل خود را پیدا کنید.

نوشتن دیدگاه