0 سبد خرید
تولید کننده لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی مخفف کلمه های Light Emitting Diode با مفهوم دیود ساطع کننده نور می باشد و یک سیستم روشنایی با حالت جامد (SSL) است. شرکت های تولید کننده لامپ ال ای دی، این لامپ ها را که سازگار با محیط زیست هستند به منظور جایگزینی برای لامپ های رشته ای در نظر گرفته اند چرا که طبق نظر تولید کنندگان لامپ led، این لامپ ها تا 90٪ کارآمدتر از لامپ های رشته ای می باشند. لامپ های ال ای دی LED از یک دستگاه نیمه هادی استفاده می کنند که هنگام عبور جریان الکتریکی از آن، نور مرئی را منتشر می کنند. این خاصیت به عنوان الکترولومینسانس شناخته می شود. در حالی که لامپ های فلورسنت فشرده (CFL) که رایج ترین جایگزین برای لامپ های رشته ای هستند، از الکتریسیته برای تحریک گاز جیوه تا زمان انتشار اشعه ماوراء بنفش (UV) استفاده می کنند. در نهایت پس از این فرآیند، نور از طریق فسفر منتقل شده که باعث می شود نور مرئی بیشتری از خود ساطع کند. تولید کنندگان لامپ led مدت زیادی است که این لامپ ها را تولید می کنند، اما به تازگی به سبب بهبود کارایی، قیمت و کیفیت نور مناسب آن ها، این لامپ ها بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند به طوری که به عنوان سیستم های روشنایی در مقیاس های بزرگتر مانند خانه ها، سازمان ها، ادارات و سایر محیط ها به وفور یافت می شوند.شما عزیزان می توانید انواع لامپ های ال ای دی را با قیمت مناسب از روشان الکتریک  تهیه کنید.

 تولید کنندگان لامپ led

شاخص های مهم از نظر تولید کننده لامپ ال ای دی

با توجه به پیشرفت سریع فناوری های مرتبط با سیستم های روشنایی، شرکت های تولید کننده لامپ ال ای دی، توانسته اند محصولات با طیف گسترده ای از کارایی و طول عمر را به بازار عرضه کنند. شاخص های مهمی که در این لامپ ها وجود دارد این است که این لامپ ها اگر خارج از محدوده دمای مشخص کار نکنند می توانند تا 50000 ساعت دوام آورده و کار کنند. از طرفی، لامپ های ال ای دی 8 تا 11 وات می توانند جایگزین مناسبی برای یک لامپ 60 واتی رشته ای با حداقل 806 لومن باشند. این امر ظرفیت بهره وری لامپ های ال ای دی را تا 80 درصد نسبت به لامپ های رشته ای افزایش می دهد. عمر مفید لامپ های ال ای دی متفاوت از سایر منابع نوری مانند لامپ های فلورسنت رشته ای یا فشرده (CFL) است. تولید کنندگان لامپ led و انواع مهتابی ال ای دی دیواری بر این باورند که این لامپ ها معمولاً نمی سوزند یا خراب نمی شوند. در عوض، با کاهش لومن که واحد شار نوری است روبرو می شوند. این امر در دراز مدت می تواند روشنایی لامپ های ال ای دی را به تدریج کم کند و میزان درخشندگی آن ها را کاهش دهد. لامپ های ال ای دی از انواع طرح ها و پیکربندی های منحصر به فرد برای مدیریت گرما استفاده می کنند. مدیریت حرارتی به طور کلی مهمترین عامل در عملکرد موفق افزایش طول عمر لامپ های ال ای دی است. این لامپ ها از سینک های حرارتی برای جذب گرمای تولید شده توسط لامپ های ال ای دی و پخش آن در محیط اطراف استفاده می کنند. این کار باعث می شود LED ها بیش از حد گرم نشوند و نسوزند. امروزه با پیشرفت های حاصل شده در مواد و قطعات ساخت لامپ ها، این امکان به تولیدکنندگان داده شده است تا لامپ های ال ای دی را با شکل و اندازه لامپ های رشته ای قدیمی تولید کنند. صرف نظر از طراحی سینک حرارتی، همه لامپ های ال ای دی که ستاره انرژی را کسب کرده اند مورد آزمایش قرار گرفته اند تا اطمینان حاصل شود که گرما را به درستی مدیریت می کنند و نور خروجی را تا پایان عمر نامی خود حفظ می کنند. 

 شاخص های مهم از نظر تولید کننده لامپ ال ای دی  

روشان الکتریک از بهترین تولید کنندگان لامپ led

روشان الکتریک به عنوان شرکت تولید کننده لامپ ال ای دی همواره در تلاش بوده با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی و بالاترین سطح تخصص فنی، کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین کرده و راه حل های روشنایی کامل را برای مشتریان خود ارائه دهد، چرا که هر قطعه الکترونیکی مورد استفاده در چراغ های تولیدی روشان الکتریک، با دقت در نظر گرفته شده و بالاترین کیفیت را دارد. برای غلبه بر تاریکی و احساس ایمنی در محیط، لامپ های ال ای دی شرکت روشان الکتریک می تواند کمک بسیار خوبی برای شما باشد. از ویژگی های لامپ های ال ای دی تولید شده در این شرکت می توان چنین گفت: 

  • لامپ های ال ای دی روشان الکتریک برخلاف لامپ های فلورسنت، شکل و ظاهر جمع و جور تری داشته و با زدن کلید، فوراً روشن می شوند.
  • این لامپ ها دارای طیف گسترده ای از نورهای رنگی هستند تا با استفاده از آن بتوان محیط را با توجه به روحیه و سلیقه خود نورپردازی کرد.
  • برخی لامپ های ال ای دی تولید شده در روشان الکتریک به صورت هوشمند طراحی و ساخته شده اند به طوری که قابل تنظیم بوده و آن ها را می توان از طریق اتصال به بلوتوث کنترل کرد.
  • این لامپ ها به دلیل این که مستقیماً از کارخانه تولید و عرضه می شوند، کمترین هزینه را نسبت به سایر چراغ های موجود در بازار دارند.
  • لامپ های ال ای دی بدون جیوه و یا هرگونه مواد سمی هستند. این لامپ ها گازهای گلخانه ای منتشر نمی کنند و کاملاً با محیط زیست سازگارند. هر یک لامپ ال ای دی که استفاده می کنید به کاهش گازهای CO2 در مقایسه با لامپ های رشته ای و قدیمی کمک می کند.

 روشان الکتریک از بهترین تولید کنندگان لامپ led  

ویژگی های روشان الکتریک به عنوان تولید کننده لامپ ال ای دی

روشان الکتریک از معتبرترین تولید کنندگان لامپ led موارد زیر را برای تولید بهترین لامپ های ال ای دی رعایت می کند:

  • کارکنان این شرکت دارای تخصص مرتبط با فناوری های تولید سیستم های روشنایی بوده و از صداقت، پشتکار و استعداد خود برای طراحی و تولید لامپ های ال ای دی استفاده می کنند.
  • اشتیاق به ارائه خدمات مناسب به مشتریان نیز از دیگر خصلت های کارکنان شرکت روشان الکتریک است.
  • لامپ های تولید شده در روشان الکتریک همواره از نوآوری و خلاقیت همراه با درجه کیفیت مناسب برای آن ها همراه است.
  • جهت خرید مستقیم لامپ از کارخانه با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.
نوشتن دیدگاه