0 سبد خرید
قیمت عمده لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی از پراستفاده ترین و محبوب‌ترین لامپ‌های مورد استفاده در اداره‌ها، فروشگاه‌ها و ساختمان‌های مسکونی به شمار می‌رود. تهیه لامپ ال ای دی از فروشگاه‌های کوچک همیشه برای شما گرانتر از فروشگاه‌هایی خواهد بود که محصولات روشنایی خود را به قیمت عمده توزیع می‌کنند. ما در این مطلب قصد داریم برای کاهش هزینه‌های شما فروشگاهی را معرفی کنیم که با حذف واسطه توانسته است برترین لامپ‌های ال ای دی بازار را در انواع مختلف و با قیمت مقرون به صرفه به دست مصرف کننده برساند. با ما همراه باشید.

فروش لامپ ال ای دی بصورت عمده

لامپ‌های ال ای دی (دیودهای ساطع کننده نور) جدیدترین محصولات در صنعت روشنایی به شمار می‌روند. ال ای دی‌ها لامپ‌های کوچک و جامدی هستند که در رده لامپ‌های پرنور، کم مصرف و با دوام قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های این نوع لامپ می‌توانیم به طول عمر فوق العاده طولانی‌ (60،000 ساعت)، مصرف بسیار پایین انرژی و کاهش هزینه‌های نگهداری و همچنین ایمنی بیشتر نسبت به لامپ‌های معمولی اشاره کنیم. فروشگاه اینترنتی روشان الکتریک عرضه کننده انواع لامپ های ال ای دی از برترین برندهای موجود در بازار ایران است. شما می توانید انواع لامپ های ال ای دی را از طریق سایت فروشگاهی روشان به صورت عمده خریداری کنید. اما پیش از خرید لازم است کمی بیشتر درباره ویژگی های لامپ ال ای دی بدانید:

بهره وری مناسب
لامپ ال ای دی دارای روشنایی کافی است و چیزی حدود ۹۰٪ کمتر از لامپ‌های معمولی برق مصرف می‌کند. از آنجایی که لامپ ال ای دی برق کمتری نسبت به لامپ رشته‌ای مصرف می‌کند، کاهش چشمگیری در هزینه‌های برق و در نتیجه هزینه‌ای که هر ماه برای قبوض برق خود می‌پردازید مشاهده خواهید کرد. به دلیل طول عمر طولانی ال ای دی، شما می‌توانید در هزینه‌های تعمیر و نگهداری و جایگزینی لامپ نیز صرفه جویی کنید. با تهیه لامپ ال ای دی از فروشگاه اینترنتی روشان الکتریک می‌توانید از ضمانت محصول اطمینان داشته باشید.

فروش لامپ ال ای دی بصورت عمده 

طول عمر بالا
طول عمر لامپ‌های ال ای دی تا ۶۰هزار ساعت است در حالی که طول عمر لامپ‌های معمولی تا ۱۵۰۰ ساعت است. یک لامپ ال ای دی ساخته شده توسط یک شرکت معتبر می‌تواند بیش از ۷ سال مورد استفاده قرار بگیرد و به تعویض نیاز نداشته باشد. معمولاً عمر لامپ ال ای دی ده برابر بیشتر از لامپ‌های فلورسنت کوچک و ۱۳۳ برابر بیشتر از لامپ‌های معمولی رشته ای است. عمر طولانی ال ای دی‌ها هزینه‌های نگهداری را در مقایسه با لامپ‌های سنتی و فلورسنت کاهش می‌دهد. روشان الکتریک با طول محبوب‌ترین لامپ‌های ال ای دی و توزیع آنها به قیمت عمده قصد دارد بهترین محصولات خود را بدست مصرف کننده برساند.

ایمنی
ایمنی بالا ممکن است مهمترین مزیت ال ای دی باشد. لامپ‌های ال ای دی گرما تولید می‌کنند بنابراین به راحتی می‌توان آنها را لمس و جابه‌جا کرد. لامپ ال ای دی احتمال خطرات ایمنی مانند سوختگی و آتش سوزی را کاهش می‌دهد. اگر تصمیم گرفته‌اید برای ایجاد ایمنی بیشتر تمامی لامپ‌های معمولی منزلتان را تغییر دهید و از لامپ‌های ال ای دی بی‌خطر استفاده کنید، هم‌اکنولفن با ما در فروشگاه آنلاین روشان تماس بگیرید.

دوستدار محیط زیست
لامپ‌های ال ای دی برخلاف لامپ‌های نئونی که از جیوه استفاده می‌کنند، از مواد غیر سمی ساخته می‌شوند و برای محیط زیست خطر ایجاد نمی‌کنند. ال ای دی قابلیت بازیافت دارد و همچنین با نشان سبز یا دوستدار زمین معرفی می‌شوند.

رنگ
لامپ‌های ال ای دی در انواع رنگ‌های اصلی مانند قرمز، آبی و زرد تولید می‌شوند. لامپ‌های رشته‌ای سنتی برای تولید رنگ از فیلتر استفاده می‌کنند که اثر مخرب دارد. اگر رنگ‌های سنتی لامپ‌ها فضای کسل‌کننده‌ای را برای شما بوجود آورده‌اند به سایت روشان مراجعه کنید و از لامپ‌های ال ای دی این شرکت دیدن کنید، شاید تصمیم بگیرید فضای اتاق یا منزلتان را کمی تغییر دهید.

کاربرد
در حال حاضر از لامپ ال ای دی در روشنایی ساختمان‌های مسکونی، نظامی و همچنین معماری، خودرو، ابزار الکترونیکی، سرگرمی و بازی، ارتش و صنعت ترافیک و حمل و نقل استفاده می‌شود. از آنجا که ال ای دی‌ها نور متمرکز ایجاد می‌کند، در لامپ‌های رومیزی، چراغ‌های مطالعه، سیگنال‌های امنیتی و موارد دیگر کاربرد فراوان دارد.

روشان الکتریک: ارائه دهنده انواع لامپ ال ای دی به قیمت عمده 

قیمت ال ای دی عمده

لامپ های ال ای دی به دلیل مصرف کم انرژی و همچنین طول عمر بالا از محبوبترین و پرکاربردترین تجهیزات روشنایی در بازار هستند. ایران در زمینه تولید انواع ال ای دی پیشرفت های زیادی داشته و محصولات تولید شده در کشور توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را در تمام زمینه ها دارند. لامپ های ال ای دی تولید شده در ایران به دلیل این که شامل شرایط گارانتی هستند نسبت به لامپ های ال ای دی چینی بسیار مناسبترند از همین رو توصیه ما به شما عزیزان، خرید این محصول از تولید کنندگانی در کشور است که به مقوله کیفیت و قیمت تمام شده محصول توجه ویژه ای دارند. روشان الکتریک علاوه بر توجه بالا به کیفیت محصولات عرضه شده همواره در تلاش است تا بهای تمام شده تجهیزات خود را در سطحی مناسب نگاه دارد. بسیاری از پیمانکارانی که در زمینه تجهیز و نصب سیستم روشنایی برای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی فعالیت می کنند به دنبال مراکز فروش عمده ال ای دی هستند. روشان الکتریک یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان قطعات و محصولات روشنایی است که برای استعلام قیمت ال ای دی عمده و سایر تجهیزات روشنایی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی روشان الکتریک اقدام نمایید.

 قیمت ال ای دی عمده

روشان الکتریک: ارائه دهنده انواع لامپ ال ای دی به قیمت عمده

شرکت روشان الکتریک اسپادانا به طور رسمی فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است. شرکت روشان با گردآوری تیمی از متخصصان و مهندسان خلاق جوان توانسته است محصولات درجه یک و منحصر به فردی را با توجه به نیاز بازار تولید کند. هدف اصلی روشان الکتریک جلوگیری از واردات صنایع روشنایی و بهره‌وری از ظرفیت نیروی کار جوان ایرانی است. این شرکت توانسته است با برترین محصولات روشنایی خانگی، صنعتی و شهری را با خلاقیت تمام تولید کرده و وارد بازار کند. از مهمترین محصولات روشنایی توسط این شرکت که به قیمت عمده نیز در دسترس مصرف کننده قرار گرفته است می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پرژکتورهای ال ای دی
  • انواع پنل‌های روشنایی ال ای دی
  • چراغ‌های ال ای دی نظیر هالوژن، حبابی و ...

با توجه به تنوع فراوان لامپ‌های ال ای دی تعیین قیمت کمی دشوار است. به همین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت قیمت عمده لامپ ال ای دی با ما تماس بگیرید و علاوه بر استعلام قیمت، با دیگر محصولات کاربردی گروه روشان الکتریک آشنا شوید.

نوشتن دیدگاه