0 سبد خرید
تولید کننده لامپ ال ای دی در اصفهان

بدون شک لامپ‌های ال ای دی را در همه جا دیده‌اید، اما ممکن است همه چیز را درباره این لامپ‌های کوچک هوشمند و یا دلیل محبوبیت آنها را ندانید. LED مخفف Light Emitting Diode است، یک دستگاه نیمه هادی (بخشی رسانا، بخشی عایق) که سطوح پایین برق را به نور تبدیل می‌کند. برخلاف لامپ‌های رشته‌ای معمولی که از طریق ایجاد گرما نور تولید می‌کنند، یک لامپ ال ای دی با شارژ اتم‌ها انرژی را به شکل الکترون آزاد کرده و نور تولید می‌کند. با توجه به میزان محبوبیت لامپ ال ای دی در اصفهان، این نوع لامپ در اصفهان تولید می‌شود و لازم به ذکر است که کارخانه‌های تولید کننده محصولات روشنایی نیز در اصفهان نمایندگی معتبر دارند.

تولید کننده لامپ ال ای دی در اصفهان 

مزایای استفاده از لامپ ال ای دی

طول عمر بالا
لامپ ال ای دی از طول عمر بالایی برخوردار است و می‌تواند برای سال مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از لامپ ال ای دی در فروشگاه‌ها، اداره‌ها و منازل موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شده و در نتیجه باعث کاهش مبالغ قبوض برق می‌گردد.

مصرف پایین انرژی
انواع لامپ ال ای دی در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای معمولی با وجود بازده بسیار بالا، از انرژی بسیار کمی استفاده می‌کند. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، مصرف پایین انرژی باعث کاهش مبالغ قبوض می‌گردد به همین دلیل در سال‌های اخیر استفاده از لامپ ال ای دی بسیار رایج شده است.

ایمنی بالا
لامپ ال ای دی مانند لامپ‌های رشته‌ای سنتی از طریق گرما نور ایجاد نمی‌کند، در نتیجه اگر برای ساعات طولانی روشن باشد داغ نمی‌شود و جابه‌جایی و تعویض آنها ایمن و بی‌خطر است. جالب است بدانید که این نوع لامپ خطرات احتمالی آتش سوزی در ساختمان‌ها را کاهش می‌دهد.

نصب آسان
یکی از مزایای بزرگ نورپردازی با لامپ ال ای دی در این است که به راحتی می‌توانید لامپ‌های خانگی سنتی خود را با لامپ‌های ال ای دی جایگزین کنید. با این حال اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل‌ها را بررسی کرده و در صورت عدم اطمینان از متخصصان کمک بگیرید.

انعطاف پذیری در طراحی
از آنجا که ال ای دی‌ها بسیار کوچک هستند، تقریباً در هر فضا و با هر کاربردی که فکرش را می‌کنید قابل استفاده هستند؛ می‌توانیم آنها را به صورت دسته‌ای ترکیب کنیم و لامپ‌های بزرگ بسازیم، یا به صورت جداگانه از آنها به عنوان یک چراغ کوچک در یک دستگاه استفاده کنیم و یا آنها را به منظور ایجاد طرح‌های خاص به صورت خطی بچینیم و طرح‌های ویژه‌ای را توسط نور خلق کنیم.

مزایای استفاده از لامپ ال ای دی 

موارد مصرف لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی از کاربردهای فراوانی برخوردار است. برای مثال تعدادی از کاربردهای این نوع لامپ در ادامه ذکر شده‌اند:

  • چراغ‌های سقفی/ نورافکن در فضاهای سرپوشیده
  • روشنایی راه پله و راهروها
  • روشنایی کابینت و قفسه
  • نورپردازی اتاق‌های بازی‌ چند رنگ
  • درخت کریسمس و نورپردازی تزئینی
  • حوضچه، استخر و روشنایی زیر آب

نمایندگی فروش لامپ ال ای دی در اصفهان

اصفهان به عنوان یکی از کلان شهرها و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران، پرفروش‌ترین بازار لامپ‌های ال ای دی را به خود اختصاص داده است. با توجه به جمعیت این شهر و مصرف انرژی بسیار منطقی است که مصرف انواع محصولات روشنایی به ویژه لامپ ال ای بسیار رایج باشد. به همین منظور بزرگ‌ترین و معتبرترین کارخانه‌ها و شرکت‌های تولید کننده محصولات روشنایی در این شهر نمایندگی دارند. می‌توانیم از شناخته‌ شده ترین نمایندگی‌های فروش لامپ ال ای دی در اصفهان به روشان الک‍‍‍‍‍‍‍‍‍تریک اشاره کنیم.

نمایندگی فروش لامپ ال ای دی در اصفهان

روشان الکتریک نمایندگی لامپ ال ای دی در اصفهان

شرکت روشان الکتریک از معتبرترین عرضه کنندگان لامپ ال ای دی در ایران با نمایندگی در اصفهان است. هدف اصلی این شرکت دسترسی بیشتر مردم به لامپ‌های ال ای دی و دیگر محصولات روشنایی باکیفیت از طریق گسترش شعبات و نمایندگی‌ها در شهرهای دیگر ایران است. در حال حاضر روشان الکتریک محصولات روشنایی حرفه‌ای خود را در استان‌ها و شهرهای مختلفی نظیر آذربایجان شرقی، همدان، خوزستان، خراسان رضوی و گیلان به فروش می‌رساند و در تلاش است با عرضه محصولات کاربردی نیاز مصرف‌ کننده را به هر نوع محصول روشنایی در هر نوع پروژه‌ای برطرف سازد. لامپ‌های ال ای دی روشان الکتریک به طور انحصاری از طریق نمایندگی‌های مورد اعتماد این شرکت به فروش می‌رسند. شرکت ما به عنوان بزرگ ترین نمایندگی لامپ ال ای دی در ایران در خدمت شما عزیزان است تا خریدی آسان و مقرون به صرفه رابا بیشترین کیفیت تجربه کنید.

نوشتن دیدگاه