0 سبد خرید
فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی

این که آیا شما در حال ساخت یک خانه جدید هستید، یا در حال بازسازی آن و یا فقط می‌خواهید یک گوشه از اتاق تاریک را روشن کنید، فرقی نمی‌کند! با اطلاعات کمی که از لوازم روشنایی و کارایی آنها داریم، انتخاب لوازم روشنایی مناسب می‌تواند چالش‌ برانگیز باشد. آیا برای اتاق پذیرایی خود به دنبال لوستر یا چراغ آویز هستید؟ و یا به دنبال یک لامپ مناسب برای حمام می گردید؟ آیا می‌خواهید نور اتاق قابل تنظیم باشد اما نمی‌دانید از چه لامپی باید استفاده کنید؟ آیا می‌خواهید از لوازم روشنایی مدرن استفاده کنید یا سنتی؟ یا ترکیبی از هر دو؟ پس از اینکه به تمامی سوالات پاسخ دادید و متوجه شدید چه لوازم روشنایی را می‌خواهید بخرید، باید بودجه‌تان را در نظر بگیرید و فروشگاهی که می‌توانید مقرون به صرفه‌ترین لوازم روشنایی را در آن تهیه کنید اهمیت پیدا می‌کند. ما به شما روشان الکتریک را پیشنهاد می‌دهیم؛ این فروشگاه آنلاین طیف گسترده‌ای از انواع لوازم روشنایی را در سبک‌های مختلف و متنوع به فروش می‌رساند و محدوده قیمتی را ارائه می‌دهد که هر مصرف کننده‌ای توان خرید این محصولات درجه یک را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی 

خرید اینترنتی وسایل روشنایی منزل

هنگامی که در مورد وسایل روشنایی منزل صحبت می‌کنیم، در ابتدا باید مشخص کنیم چه محصولاتی در این دسته قرار می‌گیرند. وسایل روشنایی منزل به چند گروه تقسیم بندی می‌شوند:

لوازم روشنایی محیطی
نورپردازی محیط، فضای کلی منزل شما را تعریف می‌کند و بیشترین تأثیر را در بزرگ‌تر وکوچک‌تر نشان دادن آن دارد. به عنوان مثال، اگر یک لامپ روشنایی بزرگ در مرکز آشپزخانه خود نصب کنید، با اینکه فضا به شدت روشن و پرنور می‌شود اما ممکن است اندازه لامپ و به طور کلی وسیله روشنایی با ابعاد آشپرخانه هم‌خوانی نداشته باشد و فضا را بهم بریزد.

لوازم نورپردازی مخفی
در این نوع نورپردازی از محصولاتی نظیر لامپ‌های ال‌ ای دی خطی، انواع هالوژن‌ها و به طور کلی وسایل روشنایی که ابعاد کوچکی دارند استفاده می‌شود. هدف از نورپردازی مخفی ایجاد زیبایی و برهم زدن یکنواختی فضا است. بیشترین استفاده از نورپردازی مخفی را روی سقف و زیر کابینت‌ها مشاهده می‌کنیم.

لوازم روشنایی سنتی
منظور از لوازم روشنایی سنتی تمامی لامپ‌های رشته‌ای معمولی است. این نوع لامپ‌ها به دلیل ایجاد گرمای شدید و احتمال آتش‌سوزی طرفداران قدیمی خود را از دست داده‌اند. لامپ‌های رشته‌ای معمولی با وجود اینکه هنوز تولید می‌شوند اما توسط لامپ‌های ال ای دی، مهتابی ال ای دی، انواع هالوژن و لامپ‌های کم مصرف جایگزین می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی 

پرفروش‌ترین محصول در فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی

انواع مختلف لامپ‌های ال‌ ای‌ دی از پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی هستند. لامپ ال ای دی نسبت به لامپ کم مصرف برق کمتری مصرف می‌کند در نتیجه مصرف کننده مبلغ بسیار کمتری را باید برای انرژی بپردازد. همچنین کیفیت لامپ ال ای دی نسبت به دیگر لامپ‌های سنتی رشته‌ای بسیار بالاتر است. لامپ ال‌ ای دی چیزی حدود ۵۰ هزار تا ۸۰ هزار ساعت برای شما کار می‌کند که همین موضوع باعث کاهش هزینه تهیه چندین و چند باره لوازم روشنایی می‌گردد. لامپ ال ای دی گرما تولید نمی‌کند، در نتیجه حباب و محافظ لامپ‌های ال ای دی داغ نمی‌شوند و هنگام لمس دست را نمی‌سوزانند. از دیگر عوامل موثر در محبوبیت لامپ‌های ال ای دی می‌توان به رنگ بندی آنها اشاره کرد. رنگ‌های پرفروش لامپ ال ای دی سفید، زرد و سبز هستند که برای نورپردای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. آخرین و مهمترین عاملی که باعث محبوبیت لامپ‌های ال ای در فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی شده است در دسترس بودن آنها است. تولیدکنندگان محصولات روشنایی انواع مختلف لامپ‌های ال ای دی را بر حسب نیاز مصرف کننده و در ابعاد و شکل‌های مختلف تولید کرده و در بازار توزیع می‌کنند.

پرفروش‌ترین محصول در فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی 

روشان الکتریک فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی

فروشگاه آنلاین تخصصی روشان الکتریک به عنوان بزرگ ترین عمده فروشی لوازم الکتریکی در اصفهان با هدف فراهم‌سازی مجموعه‌ای از بهترین محصولات روشنایی و صنایع مرتبط، قصد دارد روند خرید لوازم روشنایی را برای خریدار ساده کند. روشان الکتریک با ایجاد بستری ساده، لوازم روشنایی خود را بر اساس ویژگی‌ها و کاربردها در گروه‌های مختص به خود دسته‌بندی کرده است تا مصرف کننده بتواند بر اساس این دسته‌بندی‌ها به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. لازم به ذکر است که لوازم روشنایی موجود در روشان الکتریک از گارانتی برخوردارند و تمامی محصولات قبل از ارسال تست می‌شوند و سلامتشان تأیید می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات روشان الکتریک، دریافت مشاوره تخصصی رایگان و دریافت نمایندگی با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه