0 سبد خرید
کارخانه تولید لامپ کم مصرف

نیاز به صرفه جویی در انرژی و کاهش انتشار کربن در سال‌های اخیر منجر به تغییرات مهمی در صنعت تولید محصولات روشنایی شده است. به عنوان مثال، در بسیاری از کشورها تولید لامپ‌های معمولی 100 وات رشته‌ای متوقف شده است و لامپ‌های با توان کمتر جایگزین آنها شده‌اند. ایران نیز همانند دیگر کشورها تولید لامپ‌های معمولی را به شدت کاهش داده است و به تولید انواع مختلف لامپ‌های کم مصرف می‌پردازد. با ما در این مطلب همراه باشید تا برترین کارخانه تولید لامپ کم مصرف را به شما معرفی کنیم.

روشان الکتریک کارخانه تولید لامپ کم مصرف

روشان الکتریک از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید لامپ کم مصرف در ایران است که با بهره‌گیری از تخصصی‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات تولید انواع لامپ کم مصرف توانسته است بهترین محصولات روشنایی را به دست مصرف کننده برساند. از پرفروش‌ترین محصولات روشنایی که در کارخانه‌ روشان الکتریک تولید می‌شوند می‌توان به لامپ‌های ال ای دی، هالوژن فلورسنت اشاره کرد که در دسته لامپ‌های کم مصرف قرار می‌گیرند. لامپ مهتابی ال ای دی برای تولید روشنایی از دیود نور افشان استفاده می‌کنند و نسبت به لامپ‌های معمولی رشته‌ای طول عمر بیشتری دارند. هالوژن‌ها ساده‌ترین انواع لامپ های کم مصرف هستند و در مقایسه با سایر لامپ های معمولی تا سه برابر عمر طولانی‌تری دارند. هالوژن‌ها در رنگ‌ها و اشکال مختلف تولید می‌شوند؛ پس شما می‌توانید در حالی که اتاق خود را با لامپ‌های هالوژن تزئین می‌کنید و مقدار زیادی در برق صرفه جویی کنید. بی‌شک اشکال منحنی لامپ‌های فلورسنت را دیده‌اید و یا خودتان از مصرف‌کنندگان آنها هستید. لامپ‌های فلورسنت نیز از پرمصرف‌ترین انواع لامپ‌های کم مصرف هستند که گرمای کمی تولید می‌کنند و از ایمنی منحصر به فردی برخوردارند.

روشان الکتریک کارخانه تولید لامپ کم مصرف 

روشان الکتریک خط تولید لامپ کم مصرف

از دلایل موفقیت روشان الکتریک به عنوان برترین تولید کننده لامپ در اصفهان و ایران می‌توان به بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری روز دنیا و همکاری با متخصصان فنی اشاره کرد. در خط تولید لامپ کم مصرف روشان الکتریک ابتدا به وسیله دستگاه‌های تزریق پلاستیک بدنه لامپ تولید می‌گردد، سپس مونتاژ قطعات لامپ کم مصرف مانند منبع تغذیه و دیودهای نوری صورت می‌پذیرد. در مرحله آخر خط تولید لامپ کم مصرف روشان الکتریک محصولات تولید شده توسط تجهیزات تخصصی کنترل کیفی می‌شوند و پس از تأیید کیفیت لامپ‌ها تولید شده بسته بندی می‌گردند. در نهایت لامپ کم مصرف تولید شده در روشان الکتریک در فروشگاه آنلاین این شرکت و در نمایندگی‌های معتبر آن به فروش می‌رسند. برای استعلام قیمت محصولات، اطلاع از محصولات با کیفیت دیگر روشان الکتریک و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌های لامپ‌های کم مصرف

صرفه جویی در انرژی:
لامپ‌های سازگار با محیط زیست به همان اندازه لامپ‌های رشته‌ای نور تولید می‌کنند. برای مثال میزان صرفه جویی انرژی در لامپ‌های هالوژنی تقریباً 70 وات و درلامپ‌های ال ای دی و فلورسنت‌ها حدود ۲۵ وات است. این تغییرات دو تأثیر مهم در زندگی ما گذاشته است: لامپ‌های بسیار ارزان تر در دسترس ما قرار گرفته‌اند، قبض برق منزلمان بسیار کمتر شده است.
کاهش قیمت لامپ کم مصرف:
با توجه به افزایش میزان تقاضا و افزایش تولید لامپ کم مصرف در سال‌های اخیر، لامپ‌های کم مصرف نه تنها ارزان‌تر شده‌اند، بلکه عملکرد آنها (میزان نور در هر وات) نیز به طور تصاعدی افزایش یافته است.
طول عمر طولانی:
طول عمر لامپ‌های فلورسنت به 10 هزار ساعت می‌رسد و لامپ‌های ال ای دی نیز چیزی حدود 50 هزار تا ۷۰ هزار ساعت برای شما کار می‌کنند. اما یک لامپ رشته‌ای سنتی ممکن است 1000 تا 2000 ساعت قبل از سوختن کار کند.
طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها:
از آنجا که نسل اول لامپ‌های کم مصرف کیفیت و سطح نوری را که مردم با لامپ‌های رشته ای عادت کرده بودند ارائه نمی‌دادند نسل اول لامپ های سازگار با محیط زیست مورد توجه مصرف کنندگان قرار نگرفت. با این حال، لامپ های کم مصرف به سرعت در چند رنگ و سطح نور تولید شدند و توانستند رقبای سنتی خود را از سبد مصرف کننده خارج کنند.

مزیت‌های لامپ‌های کم مصرف 

کارخانه‌های تولید لامپ کم مصرف با شناسایی ویژگی‌ها و مزایای لامپ‌های کم مصرف تولید لامپ‌های رشته‌ای را متوقف کردند و به تولید لامپ های کم مصرف پرداختند. لازم به ذکر است که صنعت روشنایی جزء صنایع پویا به شمار می‌رود و تغییرات در تکنولوژی به سرعت وارد این صنعت کاربردی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارخانه های تولید لامپ کم مصرف با ما تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه