0 سبد خرید
مدل هالوژن سقفی

یکی از ایده های بسیار جذاب برای نورپردازی ساختمان های اداری و مسکونی استفاده از مدل های گوناگون هالوژن سقفی است. هالوژن سقفی به عنوان یکی از ایده‌های جدید نورپردازی مطرح شده است که در عین زیبایی و جذابیت خاصی که دارد صرفه جویی بسیار زیادی در مصرف برق نیز نموده و مصرف برق شما را به حداقل خود می رساند. این در صورتی است که هالوژن ها قدرت نورپردازی بسیار خوبی دارند و به همین جهت می ‌توانند محیط مورد نظر را به صورت کاملا یکنواخت و بدون ایجاد خیرگی، روشن کنند. هالوژن ها هم در سایز بندی های مختلف و هم در مدل های گوناگون تولید و به بازار فروش عرضه می ‌شوند. البته قاب هالوژن نیز مدل های گوناگونی دارد که این نیز در زیبا تر به نظر رسیدن و جذاب تر شدن هالوژن بسیار تاثیرگذار است. در ادامه این مطلب ما در مورد انواع مدل هالوژن سقفی اطلاعات بیشتر و کاربردی تری را در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید با اطلاعات کامل نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

 

 مدل هالوژن سقفی

انواع مدل هالوژن سقفی

امروزه مدل های هالوژن موجود در بازار به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند که در ادامه به آنها به صورت مفصل ‌تر پرداخته‌ ایم:

  • هالوژن LED : مدل هالوژن ال ای دی از دیودهای نورافشان تشکیل شده است. این دیودهای نور افشان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و با اتصال به جریان الکتریکی نور بسیار زیادی را تولید می کنند. هالوژن ال ای دی اگرچه مصرف برق بسیار پایینی دارد اما نور بسیار زیادی تولید می کند و می تواند فضا را در حد بسیار عالی روشن کند.

  • هالوژن COB: نوردهی این نوع هالوژن نیز همچون هالوژن های ال ای دی بوده و دارای قدرت نور بسیار زیادی هستند البته از این و هالوژن ها برای تزئین فضا نیز استفاده می ‌کنند. نحوه کار کردن این محصول به این گونه است که در داخل آن ها چند تا چیپ الکترونیکی که روی یک برد نصب شده اند وجود دارد. طول عمر این لامپ ها نیز بسیار بالا بوده و مصرف انرژی آن ها بسیار پایین است.
  • هالوژن SMD : هالوژن های اس ام دی یکی از مدل هالوژن هایی است که روشنایی کاملا یکنواخت تولید می کند. این لامپ ها گرمای بسیار کمی تولید می کنند و در عین گرمای کم نور زیادی به اطراف ساطع می‌ کنند. صرفه جویی بسیار بالا در مصرف برق از جمله مزیت ‌های بسیار پررنگ استفاده از این نوع هالوژن است. البته بهتر است بدانید که رنگ بندی های مختلف این مدل هالوژن ها بسیار جذاب بوده و به همین منظور نیز برای تزیینات خاص اتاق خواب و آشپزخانه از آن ها استفاده های زیادی می شود. در کنار تمامی این مزیت ها می توان به دوام و عمر طولانی مدت این محصول نیز اشاره کرد و یکی از دلایل محبوبیت بسیار بالای این نوع هالوژن نیز دوام بالای آن ها می باشد.

انواع مدل هالوژن سقفی

روشان عرضه انواع مدل هالوژن سقفی

امروزه بسیاری از کسانی که در صنعت طراحی دکوراسیون مشغول به فعالیت هستند از هالوژن های متفاوتی در رنگ بندی ها و سایز بندی ها و همچنین اشکال هندسی مختلف برای تزئین منازل و محل کار استفاده می‌ کنند. اگر شما نیز قصد دارید که منزل و یا محل کار خود را با استفاده از هالوژن تزیین کنید حتما باید نوعی از این محصول را خریداری نمایید که با دکوراسیون داخلی شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال رنگ کاغذ دیواری، رنگ مبلمان و موکت و همچنین مدل دیوارها و راهرو های منزل اهمیت بسیار بالایی در انتخاب هالوژن دارد. به همین منظور شما می توانید با استفاده از تجربه زیاد کارشناسان فروش ما بهترین نوع این محصول را انتخاب کنید. کارشناسان فروش مجموعه فروشگاهی ما به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند تا شما را در انتخاب یک هالوژن کاملا متناسب با نیازتان راهنمایی کنند. همچنین این لامپ ها همانطور که گفتیم در اشکال هندسی مختلف و در رنگ بندی های متفاوتی موجود می باشند که شما می توانید با بهره گیری از آن ها یک فضای بسیار جذاب و خاص را در منزل و یا محل کار خود ایجاد کنید. البته این لامپ ها کاملا مقرون به صرفه هستند و به دلیل دوام و عمر طولانی که دارند تا مدت‌های زیادی نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا نخواهند کرد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات و قیمت انواع مدل هالوژن سقفی با کارشناسیان ما در روشان الکتریک در ارتباط باشید و ضمن  گرفتن مشاوره رایگان خریدی مطمئن داشته باشید. 

نوشتن دیدگاه