0 سبد خرید
نحوه تعویض لامپ ال ای دی سقفی

سر رشته داشتن در هر زمینه ی به نفع خودتان می باشد، زیرا می توانید با انجام کار کوچکی، که اصلا به چشم نمی آید به قول معروف:《باری را از دوش دیگران و سنگی را از پیش پای خود بردارید》. یکی از زمینه هایی که باید حتما در آن اطلاعات و تجربه کافی داشته باشید؛ در زمینه تعویض لامپ ال ای دی سقفی است. تعویض لامپ ها با این که کاری آسان به نظر می رسد، اما اگر در انجام آن بی دقتی ای صورت گیرد؛ سبب صدمه زدن به خودتان می شود. اگر دوست دارید، قدم به قدم نحوه درست تعویض لامپ ال ای دی را یاد بگیرید،  با روشان الکتریک در این مقاله همراه باشید.

 

نحوه تعویض لامپ ال ای دی سقفی

آموزش تعویض لامپ ال ای دی سقفی

آموزش، گام اولی ایست که سبب به وجود آمدن موفقیتی ماندگار و به یادماندنی در کار ها می شود. وجود آموزش در این عرصه موجب می شود که شما نحوه ی درست تعویض لامپ های ال ای دی سقفی را بیاموزید و تلاش کنید؛ اشتباهاتی که غیر عمد انجام می دادید را بر طرف کنید. مطمئنا یادگیری این کار برای تان لذت بخش و آسان می باشد، پس بدون هیچ گونه ناراحتی از این که الکی وقت تان را برای این آموزش گذاشته اید؛ با ما همراه باشید تا اوقات خوشی را برای تان به ارمغان بیاوریم. برای تعویض لامپ سقفی باید مراحل زیر را با رعایت کوچک ترین جزئیات انجام دهید، تا تاریکی فضای داخلی ساختمان تان را به روشنی روز تبدیل کنید:

  • در مرحله اول، ابتدا قبل از تعویض باید لامپی متناسب با فضای ساختمان تان خریداری کنید، تا وقتی که خواستید لامپ را تعویض کنید؛ لامپی باشد تا به جای آن قرار دهید.
  • در مرحله دوم باید چهارپایه ای تهیه کنید، تا هنگامی که قصد داشتید لامپ ال ای دی را نصب کنید؛ قد تان به سقف برسد. با کمک از چهارپایه دیگر مجبور نیستند؛ دست تان را به قسمت حبابی شکل لامپ بزنید، که سبب سوختن یا آلوده شدن دست تان شود.
  • در مرحله سوم اگر قصد داشتید لامپی را عوض کنید که از قبل روشن بوده مقداری زمان به آن بدهید، تا سرد شود؛ سپس اقدام به باز کردن لامپ کنید چرا که لامپ داغ و سوزان است و ممکن است دچار سوختگی شوید، اما اگر وقت نداشتید به کمک یک حوله خشک به آهستگی آن را از هولدر جدا کنید و سپس لامپی دیگر به جای آن بگذارید.
  • در مرحله آخر بعد از این که مراحل تعویض را به خوبی انجام دادید؛ کلید قطع و وصل مدار الکتریکی لامپ را بزنید، تا به سالم بودن لامپ و همین طور درست انجام دادن شرایط تعویض لامپ ال ای دی پی ببرید.

نکته ای که رعایت کردنش در هنگام  تعویض لامپ ال ای دی سقفی الزامی می باشد، قطع بودن کلید مدار الکتریکی لامپ می باشد. باز بودن این کلید سبب می شود که صدمات جبران نشدنی ای برای فرد به وجود بیاید، که یک عمر پشیمانی را برای فرد به ارمغان می آورد.

آموزش تعویض لامپ ال ای دی سقفی

پیامد های نحوه تعویض نا درست لامپ ال ای دی سقفی

لامپ ال ای دی سقفی یکی از به روز ترین و پر نور ترین ابزار های روشنایی می باشد، که تا به امروز توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این ابزار زیبا با این که از دیگر لامپ ها به علت ویژگی و مشخصات بالا برتری دارد، اما با این حال از مواد شیمیایی تولید شده است. اگر افراد به نحوه تعویض آن ها بی اهمیت باشند؛ مطمئنا پیامد های ناخوشایندی را برای خودشان رقم می زنند. از پیامد هایی که نحوه تعویض نادرست این لامپ برای فرد به ارمغان دارد، این است که سبب می شود مواد شیمیایی مضری که برای سلامتی افراد بسیار خطرناک می باشد؛ وارد بدن فرد شود و مشکلات جسمی فراوانی که تا آخرین لحظه زندگی اش با آن همراه است، را به وجود بیاورد.
پیامد دیگری که دارد  این است که تعویض نادرست موجب می شود که لامپ اتصالی کند و در نتیجه بسوزد بدین ترتیب شما مجبور می شوید برای خریداری لامپی دیگر اقدام کنید. هم چنین اتصالی کردن لامپ در برخی از مواقع موجب سوختن ابزار الکتریکی دیگری که در این مدار وجود دارند، نیز می شود. مشکل دیگری که سرشته ی آن نحوه تعویض نادرست لامپ ها می باشد، سوختن و شکستن اعضای بدن فرد است. این مشکل بیشتر در مواقعی رخ می دهد، که فرد قصد دارد،  لامپی که تا چند دقیقه ی پیش روشن بوده یا هنوز کلید مدار الکتریکی اش روشن است، را تعویض کند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات و دریافت قیمت و همچنین برای نحوه تعویض لامپ ال ای دی سقفی از همکاران ما در روشان الکتریک کمک بخواهید. همچنین قبل از هر خرید می توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. 

نوشتن دیدگاه