0 سبد خرید
لیست قیمت عمده لامپ ال ای دی

چنانچه قصد دارید لامپ ال ای دی با کیفیت تهیه کنید، می توانید با مراجعه به سایت روشان عرضه کننده انواع لامپ های ال ای دی به جستجو و مشاهده لیست قیمت عمده لامپ ال ای دی بپردازید و بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت لامپ های ال ای دی متفاوت است و تعرفه ثابتی ندارد. ممکن است خرید به صورت عمده برای متقاضیان به صرفه تر باشد. در ادامه فاکتورهای تعیین کننده قیمت لامپ ال ای دی را برای شما بازگو می کنیم:

  • قیمت اصلی لامپ ال ای دی و قیمت تعیین شده توسط خریدار
  •  میزان ولتاژ لامپ ال ای دی
  • نوع سرپیچ و مدل لامپ ال ای دی
  • کارخانه تولید کننده
  •  سایز لامپ ال ای دی
  •  توان لامپ
  • هیت سینک یا گرماگیر لامپ
  • درایور لامپ ال ای دی
  • چیپ ال ای دی
  • شارژ نوری و فرکانس

همه این مشخصات که عنوان شد بر قیمت عمده لامپ ال ای دی تأثیر گذار است. قیمت عمده لامپ های ال ای دی کمتر از ۲۰۰ هزار تومان است. اگر به قیمت بیش از این مقدار برخوردید ممکن است آن لامپ باید دارای امکانات ویژه ای نسبت به سایر لامپ ها باشد. شما می توانید با شماره های روشان الکتریک تماس بگیرید و از قیمت‌ ها اطلاع پیدا کنید.

 

لیست قیمت عمده لامپ ال ای دی

قیمت عمده فروشی لامپ ال ای دی

روشان الکتریک با استفاده از فناوری روز دنیا در حوزه تولید محصولات الکتریکی، توانسته است محصولاتی با کیفیت و دارای استاندارد های جهانی تولید کند. برای کسب اطلاعات در زمینه قیمت عمده فروشی لامپ ال ای دی می توانید به سایت روشان الکتریک مراجعه کنید و قیمت محصولات مورد نظر خود را جستجو کنید. این مجموعه به دلیل اینکه محصولات خود را تولید می ‌کند، در تمام مراحل خرید خدمات خود را ضمانت می کند و محصولات خود را در حجم های بالا و به صورت عمده عرضه می کند. به دلیل تنوع بالای لامپ های ال ای دی از نظر طیف رنگ و نوع لامپ، قیمت انواع مختلف آن ها با یکدیگر تفاوت دارند. لامپ ال ای دی بیشترین راندمان در تولید نور را دارد. به همین جهت بسیار از آن ها استقبال شده است. از آنجا که بسیاری از فروشندگان قیمت ‌های مختلفی را برای محصولات خود در نظر می گیرند، ممکن است خریداران دچار سردرگمی شوند؛ اما مجموعه روشان الکتریک به دلیل اینکه خود هم تولید کننده محصول است و هم فروشنده، لامپ ال ای دی را با قیمت عمده عرضه می کند. خریداران می ‌توانند پس از تماس با واحد مشاوره و فروش روشان الکتریک و یا از طریق سایت این مجموعه برای سفارش و خرید اقدام کنند.

قیمت عمده فروشی لامپ ال ای دی

روشان عرضه عمده لامپ ال ای دی

مجموعه روشان الکتریک با نام تجاری روشان، عرضه عمده لامپ ال ای دی را در بازار داخلی و بین المللی انجام می دهد. به علت بالا بودن کیفیت و تنوع محصولات الکتریکی تولید شده در این مجموعه، امکان بهره برداری از محصولات در بخش صنعتی، خانگی و شهری به راحتی وجود دارد. مهندسان خلاق و با انگیزه این مجموعه، لامپ های ال ای دی دارای نوری بی‌نظیر را طراحی و تولید کرده‌ اند که دارای قیمت های باور نکردنی می باشند. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت لامپ ال ای دی امکان بازیافت لامپ ها فراهم شده و این محصولات سازگاری خوبی با محیط زیست داشته اند. لامپ های ال ای دی نسبت به نمونه های قبلی دارای طول عمر بیشتری هستند و دمای کمتری نیز تولید می کنند. فناوری به کار رفته برای تولید این لامپ ها بر کیفیت نهایی محصول تأثیر مستقیم دارد. به طور مثال استفاده از متریال مرغوب و قطعات با کیفیت موجب بازدهی بالا و افزایش نور آن ها می‌ شود.

روشان الکتریک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت محصولاتی را به بازار عرضه می کند که دارای قیمت مناسب، طول عمر بالا و باکیفیت هستند. قیمت محصولات الکتریکی تولید شده داخلی نسبت به نمونه‌ های خارجی پایین تر است. در حالی که کیفیت آن ها بسیار بالا می باشد. مجموعه هایی مانند روشان عرضه عمده لامپ ال ای دی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می کنند. این مجموعه لیست قیمت عمده لامپ ال ای دی را در سایت خود قرار داده است تا فرآیند خرید مشتریان را تسهیل نماید.

نوشتن دیدگاه