0 سبد خرید
لامپ ال ای دی سقفی کوچک

لامپ ال ای دی سقفی کوچک بر اساس تکنولوژی نیمه هادی الکترونیک ساخته شده است. امروزه لامپ های ال ای دی جای لامپ های رشته ای را در بخش مصارف خانگی، صنعتی و اداری گرفته اند. لامپ ال ای دی سقفی نیز به روشی ساخته شده که نیازی به ایجاد سوراخ کاری روی برد ندارد و بیشتر با استفاده از لحیم کاری ساخته شده است. برای تولید این محصولات از مواد سمی و خطرناک استفاده نمی شود. این لامپ ها مصرف انرژی پایین و بازده بالایی دارند. قابلیت تولید نور بدون هیچ‌ گونه لرزشی از ویژگی ‌های بارز لامپ ال ای دی سقفی کوچک است. یکی از تولیدکنندگان لامپ ال ای دی سقفی کوچک مجموعه روشان الکتریک است که محصولات سازگار با محیط زیست و دارای طول عمر بالا تولید می‌ کند. یکی از محصولات متنوع و کاربردی در بازار محصولات الکتریکی لامپ ال ای دی سقفی کوچک است. طراحی این لامپ‌ها به گونه ‌ای است که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارند. برخی از نمونه های زیر سقفی این لامپ ها برای نورپردازی های بهینه طراحی شده اند. تکنولوژی استفاده شده برای ساخت لامپ ال ای دی به صورت ال ای دی و اس ام دی می باشد. معمولاً شکل ظاهری این لامپ ها بسیار متنوع است دو نمونه از این لامپ ها لامپ ال ای دی سقفی مربعی و گرد هستند که بسیار پر فروش می باشند.

 

لامپ ال ای دی سقفی کوچک

خرید روشان عرضه لامپ ال ای دی سقفی کوچک

لامپ ال ای دی سقفی کوچک در دو مدل توکار و روکار تولید می ‌شود. برخی اوقات مصرف کنندگان برای اینکه سقف را تخریب نکنند و هزینه زیادی پرداخت نکنند، از لامپ ‌های روکار استفاده می کنند؛ اما چنانچه مصرف‌کنندگان مشکلی با تخریب سقف نداشته باشند، از لامپ ‌های توکار استفاده می‌ کنند. با توجه به اینکه نصب لامپ سقفی روکار راحت تر است، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است؛ اما در صورت خرید روشان عرضه لامپ ال ای دی سقفی کوچک چه به صورت توکار، چه روکار قیمت به صورت عمده محاسبه می شود. شما می توانید به صورت آنلاین قیمت تمام محصولات را مشاهده کنید و برای خرید اقدام کنید. لامپ های سقفی کاربردهای گوناگونی دارند. به همین منظور در انواع مختلف تولید می شوند تا جوابگوی نیاز بازار باشند. در ادامه لیست انواع لامپ های ال ای دی سقفی را مشاهده می کنید:

  • لامپ سقفی تزئینی
  • حبابی
  •  هالوژن
  • متری
  • ریموت دار
  • لوستر
  • پنل رنگی

 معمولاً از این نوع لامپ ها برای کار در اتاق خواب، آشپزخانه، بالکن، سقف پذیرایی و پارکینگ استفاده می شود.

خرید روشان عرضه لامپ ال ای دی سقفی کوچک

روشان عرضه لامپ ال ای دی سقفی کوچک

مجموعه الکتریکی روشان عرضه لامپ ال ای دی سقفی کوچک را به صورت عمده انجام می دهد. کاربرد لامپ های سقفی با توجه به کیفیت و شکل ظاهری آن ها متفاوت است. به عنوان مثال بهترین نمونه ها برای استفاده در سقف پذیرایی استفاده می شوند. در مکان ‌هایی که نور زیاد مورد نیاز است، از لامپ های ال ای دی سقفی بزرگ تر و در مکان هایی که نور زیاد مورد نیاز نیست، از لامپ های کوچک استفاده می شود. در کل انتخاب و خرید انواع لامپ ها به سلیقه خریدار بستگی دارد. مجموعه روشن الکتریک برای راحتی کار مشتریان لیست قیمت محصولات خود را در سایت قرار داده تا خریداران به راحتی به مقایسه قیمت ها بپردازند و سپس خرید خود را انجام دهند. قیمت لامپ های ال ای دی سقفی کوچک تفاوت چندانی با محصولات دیگر ندارد و قیمت آن ها با توجه به نوع لامپ، توان لامپ، ولتاژ و ... تغییر می کند. به دلیل استفاده زیاد از لامپ های سقفی در مکان‌ های مختلف و تنوع کاربرد آن ها بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به خرید و فروش عمده لامپ ال ای دی سقفی کوچک اقدام نموده اند. خرید این محصولات به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است و می تواند هزینه کمتری را نیز در بر داشته باشد.

نوشتن دیدگاه