0 سبد خرید
انواع مهتابی ال ای دی دیواری

مهتابی ال ای دی، نسل جدید از سری لامپ های مهتابی است که امروزه به سبب طول عمر بالا، کم مصرف بودن و مقاومت بیشتر آن در برابر ضربه نسبت به مهتابی های فلورسنت قدیمی، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در انواع لامپ مهتابی ال ای دی جدید دیواری که توسط شرکت روشان الکتریک تولید می شوند، به جای استفاده از مواد سمی فسفر و جیوه، از تعدادی ال ای دی کوچک که در داخل آن بر روی یک یا چند برد مدار چاپی مونتاژ شده اند، استفاده شده است. این لامپ های LED راندمان بالاتری داشته و نور مناسب و مورد نیاز شما برای خانه، دفتر و محل کار، کارخانه یا هر جای دیگر را فراهم می کنند. در ادامه قصد داریم انواع مهتابی های LED دیواری را به طور کامل بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید انواع پنل خطی روکار را از روشان الکتریک تهیه نمایید.

انواع مهتابی ال ای دی دیواری کدامند

مهتابی های فلورسنت قدیمی، همگی از دستگاهی به نام بالاست برای تنظیم روشنایی لامپ به هنگام گرم شدن استفاده می کنند اما مهتابی های ال ای دی به جای استفاده از بالاست، از قطعات الکترونیکی که درایور LED را تشکیل می دهند استفاده می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که با بالاست فلورسنت سازگاری داشته باشند. شاید تا به حال هم شنیده باشید که برخی از افراد به مهتابی های ال ای دی با عنوان نوع A، نوع B یا نوع C اشاره می کنند. شما هم اگر قصد دارید از انواع مهتابی ال ای دی دیواری استفاده نمایید ابتدا باید نحوه نصب و عملکرد سه نوع مختلف آن را بدانید و با تفاوت ها، مزایا و معایب آن ها آشنا شوید.  انواع مهتابی ال ای دی دیواری موجود در روشان الکتریک را در ادامه معرفی می کنیم. چهار نوع مهتابی ال ای دی نوع A، نوع B، نوع C و نوع A+B تحت گواهی استاندارد UL وجود دارد که شما می توانید بسته به محیطی که میخواهید از آن استفاده کنید و اینکه چه ویژگی هایی برای شما اهمیت دارد، یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید.

انواع مهتابی ال ای دی دیواری کدامند  

معرفی مهتابی ال ای دی دیواری نوع A سازگار با بالاست

این مهتابی LED نوع A، با درایور داخلی طراحی شده است که به مهتابی اجازه می دهد مستقیماً از بالاست فلورسنت خطی موجود کار کند. این نوع مهتابی های ال ای دی، بیشتر برای کار با بالاست های T12، T8 و T5 طراحی شده اند و از منبع تغذیه اصلی استفاده نمی کنند. یکی از مهمترین مزیت های انواع مهتابی ال ای دی دیواری نوع A، فرآیند نصب آسان آن است به دلیل اینکه نیازی به نصب مجدد دستگاه فلورسنت ندارد. با این حال، برخی محدودیت ها و معایبی نیز وجود دارد؛ از جمله اینکه طول عمر مهتابی نوع A نه تنها به عمر طراحی مهتابی LED بلکه به عمر بالاست فلورسنت خطی نیز بستگی دارد که می تواند منجر به هزینه های اضافی و نگهداری بیشتر در طول عمر محصول شود. سازگاری بالاست با توجه به شرکت تولیدکننده آن متفاوت است و قبل از نصب باید بررسی شود. علاوه بر این، یک مهتابی ال ای دی نوع A در تنظیم نور و قابلیت کنترل محدود است. این مهتابی ها برای کسانی از کار با سیم کشی برق راحت نیستند یا ترجیح می دهند از آن دوری کنند، مناسب است.

معرفی مهتابی ال ای دی دیواری نوع B بای پس بالاست

مانند مهتابی نوع A، این مهتابی ال ای دی نوع B نیز با درایور داخلی کار می کند. اگرچه، درایور داخلی آن مستقیماً از منبع ولتاژ اصلی تغذیه می شود، اما تجهیزات دیگری لازم دارد. سیستم GE نوع B به فیوز خطی نیاز دارد. مهتابی نوع B ساده ترین سیستم کلی را دارد. سیم کشی مستقیم به ولتاژ اصلی و بای پس بالاست آن، هر گونه مشکل سازگاری را برطرف می کند و همچنین حذف بالاست در این نوع مهتابی، هزینه های تعمیر و نگهداری مربوط به تعویض بالاست را از بین می برد. مهتابی ال ای دی نوع B کارآمدتر از نوع A بوده و هزینه های نگهداری کمتری دارد، اما مانند نوع A فاقد قابلیت های کنترل است. توجه به این نکته ضروری است که سیم های ورودی دستگاه به طور مستقیم به سوکت ها متصل می شوند، به این معنی که نصب کنندگان در حین نصب به طور بالقوه در معرض ولتاژ اصلی قرار می گیرند. بنابراین تنظیمات نادرست می تواند منجر به روشن نشدن مهتابی یا خطر آتش سوزی شود. به دلایل ایمنی، رعایت دقیق دستورالعمل های نصب هنگام استفاده از مهتابی های نوع B بسیار مهم است. در این مهتابی ها به دلیل احتیاط های ضروری، زمان و هزینه نصب آن افزایش می یابد.

معرفی مهتابی ال ای دی دیواری نوع B بای پس بالاست  

معرفی مهتابی ال ای دی دیواری نوع C با درایور ریموت

یک مهتابی ال ای دی نوع C با یک درایور از راه دور کار می کند که لوله خطی LED را تغذیه می کند. مهتابی های نوع C نسبتاً غیر معمول هستند اما بیشترین انعطاف پذیری و کارایی را به عنوان سیستم های روشنایی، ارائه می کنند. قابلیت کم نور کردن در این نوع مهتابی می تواند کنترل شود و کمترین هزینه های نصب و نگهداری را دارد.

معرفی مهتابی ال ای دی دیواری نوع A+B بای پس بالاست و سازگار با بالاست

مهتابی های LED نوع A+B که قبلاً با عنوان نوع D شناخته می شدند ترکیبی از ویژگی سازگاری با بالاست نوع A و ویژگی بای پس بالاست نوع B هستند. این مهتابی ها برای استفاده با بالاست یا بدون بالاست در نظر گرفته شده اند؛ البته با هر بالاستی سازگار نیستند و قبل از نصب باید به تولید کننده آن نیز توجه شود. هزینه های مربوط به نصب را کاهش می دهند و حداکثر انعطاف پذیری را در هر دو نوع فناوری ارائه می دهند. 

معرفی مهتابی ال ای دی دیواری نوع A+B بای پس بالاست و سازگار با بالاست  

روشان الکتریک به عنوان تولید کننده انواع مهتابی ال ای دی دیواری تمام ویژگی های یک سیستم روشنایی عالی و با کیفیت را ارائه می دهد. مهتابی های ال ای دی بسیار مقرون به صرفه تر از لامپ های مهتابی فلورسنتی هستند و تا 50000 هزار ساعت می توانند دوام داشته باشند. نور این مهتابی ها کاملاً فاقد مواد اشعه زا و سرطانی بوده و به ایجاد یک محیط روشن و جذاب کمک می کنند. جهت خرید مستقیم لامپ از کارخانه با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

مهتابی ال ای دی دیواری جدید

این روزها با توجه به تنوع سلایق مختلف در بین افراد جامعه و همچنین خلاقیت بالای افرادی که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات روشنایی فعالیت می کنند همواره شاهد ارائه طرح هایی نو و کاربردی تر از انواع لامپ و مهتابی هستیم. مهتابی ال ای دی دیواری یکی از محصولاتی است در خانه اکثر ایرانیان به عنوان یکی از تجهیزات روشنایی اصلی مورد استفاده قرار می گیرد از این رو تولیدکنندگان تجهیزات روشنایی همواره در فکر ارائه مهتابی ال ای دی دیواری جدید با طرح هایی خاص و زیبا هستند تا علاوه بر تامین نور محیط، زیبایی بخش خانه هموطنان باشند. روشان الکتریک با توجه به نیاز بازار همواره در تلاش بوده تا مهتابی ال ای دی دیواری جدید و زیبا را در لیست محصولات خود قرار دهد. شما عزیزان می توانید جدیدترین مدل های مهتابی ال ای دی دیواری را در سایت فروشگاهی روشان الکتریک مشاهده و برای خرید این محصولات با چند کلیک ساده اقدام به ثبت سفارش نمایید.

دیدگاه‌ها  
0
0
#2 ادمین روشان الکتریک 1401-01-17 11:19
به نقل از داریوش:
سلام و عرض ادب
مهتابی ال ای دی دیواری به صورت عمده نیز به فروش می رسند یا فقط به صورت تکی در دسترس قرار می گیرند.

سلام بر شما همراهان عزیز
لطفا با بخش فروش و شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.
نقل قول کردن
0
0
#1 داریوش 1401-01-17 11:17
سلام و عرض ادب
مهتابی ال ای دی دیواری به صورت عمده نیز به فروش می رسند یا فقط به صورت تکی در دسترس قرار می گیرند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه